sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Mama de Clara și de Olivia

Este ora 1, e noapte, ai mei dorm, întreg cartierul e cufundat în beznă! Îmi găsesc cu greu cuvintele din cauza emoțiilor, a lacrimilor ce parcă abia așteaptă să curgă șiroaie pe obraji, a oboselii acumulate după o noapte albă și o zi plină de griji, petrecută între chiote drăgălașe de copilaș ce descoperă noi cuvinte și îmbrățișări și liniștirea și îngrijirea copilașului mai mare care a căpătat un nedorit roșu-n gât!
Astăzi este o zi specială, foarte specială, este ziua în care am devenit pentru prima dată mamă, pentru prima dată părinți!
Acum 5 ani, la 34 de săptămâni, s-a născut Clara mea dragă, bucuria și împlinirea noastră! Copiii sunt averea cea mai mare, cea mai neprețuită a părinților!
Am născut prematur, am trecut prin emoții greu de descris în cuvinte! Am ajuns la spital pentru că am simțit că este ceva în neregulă și așa a și fost, având în vedere că am născut a doua zi după internare! Mi-am dorit să nasc natural, mi-am imaginat nașterea, m-am gândit de multe ori cum va fi, însă nu a fost să fie și am acceptat ideea că nu orice mamă poate naște natural! E vorba despre probleme medicale care împiedică o naștere naturală! Însă important este că suntem sănătoase! Sănătatea e cea mai importantă!
Îmi amintesc că am ținut-o în brațe abia la o săptămână și jumătate după naștere, deoarece, fiind atât de mică, a avut nevoie de puțin stat la incubator! Doamne și ce mică era! Pentru mine, acea săptămână și jumătate, cât nu am putut-o ține în brațe, a fost cumplit de grea! Poate doar o mamă poate înțelege ce simți când, după 9 luni de așteptare ( 7 și jumătate în cazul nostru), ești nevoit să mai aștepți puțin, până să îți poți strânge puiul la piept!❤
Dar ce nu face o mamă pentru copii? Eu una aș da totul pentru fetițele mele și pentru soțul meu!
Ne-am descurcat amândoi singuri, încă de la început, cu bebelina noastră atât de mică și am făcut-o foarte bine zic eu! Părinții sunt puternici, sunt luptători, sunt protectori, știu și simt ce trebuie să facă, și își iubesc copiii mai presus de orice!
Fetița noastră mică a crescut, are 5 ani, e un copil vesel, creativ, inteligent, cuminte, cu care ne mândrim foarte mult! Iar surioara ei, de 1,6 ani îi calcă pe urme ❤Fiecare mamă își vede copilul într-un mod unic și fiecare copil e special în ochii mamei!
Mă sperie cât de tare trece timpul, îmi tot înghit lacrimile rând pe rând, sunt lacrimi de fericire, schițez un zâmbet - Clara mereu îmi zice : " mami, un zâmbet te rog "❤ îmi doresc uneori să opresc timpul în loc și să mă bucur la nesfârșit de aceste momente! Prin ele, prin fete, îmi retrăiesc copilăria! Eu am renăscut acum 5 ani, și de atunci simt cu adevărat că trăiesc! Se spune că o mamă renaște o dată cu venirea pe lume a copilului ei! Da, până atunci am fost copil, femeie, soție, de atunci sunt și mamă! Trăiesc și simt momente unice, sentimente unice și deosebite, colecționez zâmbete și momente speciale! Și acum 1 an și jumătate aproape, am renăscut a doua oară și e și mai frumos! Viața noastră a căpătat și mai mult sens, ne simțim mult mai fericiți și împliniți de când suntem părinți! Ne bucurăm că suntem sănătoși, uniți și că reușim să trecem cu bine, împreună, peste toate momentele grele! Asta ne face fericiți!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu